Téli nyaralás az Alföldön » 2014.02.02-05.

Barátnőmmel egyik téli nyaralásunk során Orosházát látogattuk meg. A környék mesésen szép, bár sík vidék. A készített képek között láthatóak fotók a városról, a környékről, és az Alföldi területekről is.

A pár napos ottartózkodásunk alatt kétszer is tettünk egy-egy kis sétát a környéken. Egyszer Orosháza-Gyopárosfürdő nyugati részét tekintettük meg, másnap pedig a Kardoskúti Fehér-tó volt a célpontunk. Utolsó nap kocsival megálltunk még a Tisza mellett is a Körös torkolatánál. Mindegyik igen szép táj. Szerencsénk volt, akkor csodálhattuk meg ezeket a területeket, amikor hó fedte azokat.

A szállásunk Gyopárosfürdőn remek volt, a táj szép, kocsival a közlekedés könnyed, úgyhogy biztosan visszatérünk még ide az egyik nyár folyamán is, megcsodálni a tájat a kánikula idején is...

No meg túratársammal is jövünk még az Alföld fele, ha más nem, az Alföldi Kék teljesítése közepette ...

Gyopárosfürdő határában néztük meg a hófödte pusztát
Nem sokkal arrébb találkoztunk rengeteg fácánnal, 3 őzzel, illetve egy vadászó sólyommal is
Eljöttünk ide is megtekinteni a természet eme szépségeit; és ha a nyaranta itt éldegélő gémeket és szürkemarhákat nem is láthattunk, jópár tapsifüleshez szerencsénk volt azért
Hazafele Csongrádon keresztül vitt az utunk, gondoltuk akkor már megtekintjük a torkolatot

Megtett táv: 0 km

Szintereszkedés: -0 m/km
Szintváltozás: 0 m/km
Túra útvonala: Orosháza-Gyopárosfürdő
Infó, ötlet: - ottlétünkkor teljesen kellemes, havas-télies idő volt
- előző éjjel ónos eső esett, így nem volt leányálom kocsival eljutni Orosházára

Európai őz
Fácán
(5+) »
Pusztai ölyv
Mezei nyúl

Orosháza - Gyopárosfürdő Itt volt a szállásunk, innen kirándulgattunk minden nap másfelé
Gyopárosfürdő széle Megnéztük a ´végtelen´ pusztát
Kardoskúti Fehér-tó Nyáron is szépnek mondják, de télen is mesés
Orosháza Bejártuk a várost, nézelődtünk egy keveset