< 2 perc

15. OKT - ELTE-BEAC túravezetés » 2018.07.14.

A nyárközi túránk során most a Kéktúra 15-ös szakaszát teljesítettük. 6-an mentünk végig a távon, ketten csak Pilisborosjenőig élvezték velünk a természetet. Könnyű volt a tájékozódás, hisz ismét csak a Turistajelzés jelzést kellett követnünk.

Kellemes túraidő volt, bár a napon történő séta meglehetősen forróvá vált, azért jobban esett a fák árnyékában róni a kilométereket. A csapat gyorsan összerázódott és meglepően jó tempót tartottunk, terv szerint végeztünk is Dobogókőn.

Egy gyors gulyás és sör után búcsút vettünk egymástól és ki-ki ment a maga útjára. Én még bejártam gyorsan a Thirring Körutat a Turistajelzés jelzésen, végül én is a főváros felé vettem az irányt.

Kellemes nap volt, lesz folytatása

Megtett táv: 25 km
   » Gyalogtúra    » Kéktúra    » Túravezetés

Tájegység: Pilis
Túra ideje: 2018.07.14.
Táv és szint: → 25 km ↗ 1160 m ↘ 590 m
Szintváltozás: 70 m/km
Túra útvonala: Rozália Téglagyár, Pilisborosjenő, Teve-szikla, Nagy-Kevélyi-kőfülke, Kevély-nyereg, Kis-Kevély, Csobánkai-nyereg, Szent-kút, Dera-szurdok, Pilisszentkereszt, Zsivány-sziklák, Dobogókő; Thirring Körút
Infó, ötlet: - 8-an túráztunk most együtt
- kellemesen meleg idő volt, késő délután pár csepp esővel