Pár szó rólunk

Weboldalunk már 2011. vége óta üzemel, eddig mégis úgy alakult, hogy a bemutatkozásunk elmaradt itt. Most ezt is igyekszünk pótolni, szólnánk pár szót magunkról.

Túratársammal ismerjük egymást már 2004. szeptembere óta, de a közös túrázás gondolata valamiért csak jóval később ékelte be magát az elménkbe - de mint mondani szokás, a természet utáni vágy végül úgyis elér mindenkit...

Ha esetleg érdekel még rólunk pár infó, akkor elérhettek minket Fb-on a Turaoldal.hu néven, Twitteren a Turaoldal_hu felhasználóval, illetve az info@turaoldal.hu e-mail címen is.

Létrehozás dátuma: 2016.03.17.
Utoljára módosítva: 2024.03.17.
Írta: András,
   » Személyes

András

Velencei-tónál drónozva

Koczog András vagyok, 1990. tavaszán láttam meg a napvilágot. Már gyerekkoromban a természet rabja lettem, mindigis vágytam arra, hogy szabaduljak a betondzsungelből. Szerencsére már a Viktorral való túrázás előtt is viszonylagos rendszerességgel kirándultam, így folyamatosan erősödött bennem az erdőkhöz-hegyekhez való kötődés.

Későbbi túratársamat a középiskolában ismertem meg, mindketten a Karinthy Frigyes Kéttannyelvű Gimnáziumban tanultunk és érettségiztünk. Én később az ELTE TTK-ra jártam, majd diplomáztam - ott szereztem meg a matematikus és biológus oklevelemet.

Időközben még elvégeztem a túravezető képzést is, csak hogy még változatosabb módokon legyünk képesek eltévedni, ily módon is élvezve az erdők csodáit.

Jelenleg matematikusként dolgozom, illetve rendszeresen vállalok korrepetálást és felkészítést is matematikából. Asszem itt a reklám helye, a matekos weboldalam a következő: www.matematikam.hu

A túrázás, pontosabban a természetjárás az életem része, sőt célja is lett. Egy olyan hobbi, amit nem tudok máshoz hasonlítani - a túrázás, bringázás, barlangászás, kenuzás, sziklamászás, via ferratazás és a magashegyi túrázás mind-mind tökéletes időtöltések.

És nem hagyhatom ki a felsorolásból, 2019.11.06-án megszületett kisfiam, Levente - a jövő természetimádó túrázóinak egy újabb tagja.

Levi

Levi az anyukájával

Mint említettem, Levi a kisfiam, aki 2019.11.06-án született. Az anyukájával is egy túrán ismerkedtem meg, így nem volt kérdés, hogy Levi is jönni fog velem a természetbe, mindig ahogy épp a kora engedi.

Több túrán is túl vagyunk már, úszni is szeret, illetve vadkempinges élményei is lettek az idők során. És persze már ő is ELTE-BEAC tag. Kezdésnek megteszi.

Viktor

Sajnos Viktorral már nem túrázom együtt, de a régi szép kalandok emlékét visszasírom...

Viktor - régi

Végh Viktor bemutatkozása hamarosan jön, addigis:

1989-ben született, ő is a fővárosban járta az iskoláit. Gyerekkorában tőle sem állt távol a kirándulás és a természet. A Karinthy Frigyes Kéttannyelvű Gimnázium után a BME VIK-en tanult, majd lett okleveles villamosmérnök. Végzése óta egy közepes méretű cégnek dolgozik, részletesebben erről majd ő mesél.

Rendelkezik bizonyos barlangász múlttal is, apjával rendszeresen jártak kúszni-mászni a föld alatt, illetve új járatokat felfedezni.

2015-ben kezdtünk el falat mászni illetve boulderezni, szerencsére érezzük magunkon folyamatosan a fejlődést

2017-ben teljesítette a Kinizsi100 tt-t, illetve a a tavalyi Alpok-túra sikerén felbuzdulva nyárra tervben van két magashegyi túránk is.

2021-ben házasságot kötött élete szerelmével, Nórival.

MTSZ minősítésünk

Jelvényeink

2014. elején beléptünk a Magyar Turista Egyesületbe, ezzel a Magyar Természetjáró Szövetség tagjai is lettünk - így van lehetőségünk a jelvényszerzésre és minősítésre.

2014. májusával kezdődően számítanak bele a túráink a pontszámításba, mivel sajnos visszamenőlegesen nem lehet elszámolni a kóborlásokat, akármilyen hitelesen és lekövethetően is vannak dokumentálva.

Dátum Viktor MTSZ pontjai András MTSZ pontjai Jelvény
2014.05.01. 0 pont 0 pont Az tagjai lettünk, így megkezdtük minősítésünket
2014.07.20. 576 pont 604 pont Bronzjelvényes természetjáró minősítés
2015.01.25. 1348 pont 1308 pont Ezüstjelvényes természetjáró minősítés
2015.08.22. 3655 pont 3601 pont Aranyjelvényes természetjáró minősítés
2017.01.07. 4084 pont (3785 pont) Érdemes természetjáró minősítés (Viktor)
2017.02.04. (4276 pont) 4012 pont Érdemes természetjáró minősítés (András)

Részletesebben a pontozásról: MTSZ minősítés

Vadkemping Fb csoport

A Turaoldal.hu égisze alatt hívtam életre a Vadkemping csoportot, mely tagsága eme sorok írása közben épp átlépte a 72,5ezer főt.

A csoport a nevéből is adódóan a vadkempingezésről szól, de tágabb értelemben véve a természetről, annak szeretetéről és főképp védelméről. Hisz amit megszeretünk, azt védjük is. Így a téma többek között ott fotós beszámolók, egymás segítése, vadkempinges-túrás ötletelés. Alább az elérhetőségek:

Vadkemping (Fb csoport) »

Vadkemping (Wiki cikk) »

Vadkemping (Fb csoportszabály) »